Våra tjänster
IT-support till fastpris
Hjälp direkt på kontorstid 8–17 när dina medarbetare behöver det. Vi löser det!
24 månader
199 kr/mån
Per användare och månad exkl. moms
12 månader
249 kr/mån
Per användare och månad exkl. momsObundet avtal
299 kr/mån
Per användare och månad exkl. momsIT-support för användare på kontorstid 8–17
Med ett IT-supportavtal är du aldrig ensam om tekniken strular. Vi hjälper dig snabbt och pedagogiskt, oavsett om du är erfaren eller nybörjare inom IT. Hos vår användarsupport får du:
- Snabba och tydliga svar på dina frågor
- Smidig problemlösning som är anpassad till din kunskapsnivå
Supportavtal med fast pris per användare och månad
Vi erbjuder supportavtal till fast pris per användare och månad. Då ingår support för Windows (PC), Microsoft 365, Google Workspace och digitala mötesplattformar (ex. Zoom).
Som tilläggstjänst kan vi även ge användarsupport för andra IT-system i er verksamhet.
Som tilläggstjänst kan vi även ge användarsupport för andra IT-system i er verksamhet.
Det här ingår i supportavtal
IT-support på kontorstid 8–17
Användarsupport via telefon och mejl på kontorstid 8–17
Vår IT-support är öppen vardagar klockan 8–17 Era medarbetare kan då ringa eller mejla till oss och få hjälp . I de flesta fall kan fråganlösas på distans. Vid behov hjälper vi er på plats efter överenskommelse.Vi erbjuder prisplaner till en fast kostnad per användare och månad:
- 199 kr 24 månader
- 249 kr 12 månader
- 299 kr obundet avtal
Kontakta oss så berättar vi mer!
------------------
*Särskilda öppettider kan förekomma i samband nationella helgdagar.
Windows (PC)
Användarsupport för operativsystemet Windows på PC
Vi erbjuder användarsupport för operativsystemet Windows på PC. Kontakta oss med frågor om till exempel uppdateringar, inställningar eller felsökningar.
- Problem med uppdateringar: "Varför fastnar Windows på 0 % när jag försöker installera uppdateringar?"
- Startproblem: "Min dator startar om hela tiden, vad ska jag göra?"
- Drivrutinsproblem: "Min skrivare fungerar inte efter senaste Windows-uppdateringen. Hur löser jag det?"
- Prestandaoptimering: "Hur kan jag snabba upp min dator? Den känns väldigt långsam."
Microsoft 365
Användarsupport för Microsoft 365
Vi ger användarsupport för Microsoft 365 och programmen som ingår där. Här exempel på vanliga supportfrågor:- Word: "Hur löser jag problem med att dokumentet inte sparas eller hänger sig?"
- Excel: "Formlerna fungerar inte som förväntat. Vad gör jag för fel?"
- PowerPoint: "Mitt bildspel visas inte korrekt under presentationen. Vad kan jag göra?"
- Outlook: "Varför får jag inte mina e-postmeddelanden eller kan inte skicka något?
- Teams: "Min mikrofon fungerar inte under möten. Hur löser jag det?"
- OneDrive: "Hur delar jag filer i OneDrive på rätt sätt?"
Digitala möten
Användarsupport för digitala mötesplattformar
Vi ger support för digitala mötesplattformar som Microsoft Teams, Skype och Zoom. Oavsett om det gäller tekniska problem eller hjälp med funktioner, kan ni kontakta vår IT-support.Vanliga supportfrågor vi får och löser:
- Teams: "Varför hör jag inte andra deltagare i mötet, och hur testar jag ljudinställningarna?"
- Skype: "Hur fixar jag problem med kameran när den inte fungerar i samtal?"
- Zoom: "Min skärmdelning fungerar inte. Vad kan orsaka det?"
- Allmänt: "Hur schemalägger jag ett möte och skickar inbjudningar korrekt?", "Jag får uppkopplingsproblem under mötet – vad kan jag göra för att förbättra anslutningen?" och "Vad gör jag om bakgrundsfiltreringen inte fungerar som förväntat?"
Google Workspace
Användarsupport för Google Workspace
Vi erbjuder support för Google Workspace (tidigare Business Suite) och de applikationer som ingår där. Vi hjälper er med tekniska problem och att använda verktygen på bästa sätt i er verksamhet.
Exempel på vanliga supportfrågor :
- Gmail: "Varför kommer inte mina e-postmeddelanden fram, och hur åtgärdar jag problem med inkorgen?"
- Google Drive: "Hur delar jag filer eller mappar på ett säkert sätt?"
- Google Docs: "Varför kan jag inte redigera dokument, eller hur återställer jag en tidigare version?"
- Google Sheets: "Hur skapar jag en formel för att automatisera beräkningar?"
- Google Meet: "Vad gör jag om ljudet eller videon inte fungerar under mötet?"
- Kalender: "Hur synkroniserar jag min Google Kalender med andra enheter eller appar?"
Tillval
Tillval – Användarsupport för andra program och applikationer
Har ni andra program och system som är viktiga i er verksamhet? Vi har en bred teknisk kompetens och kan i de flesta fall ge användarsupport även för dessa. Till exempel: support för mobilapplikationer och surfplattor, databaser och affärssystem.--------------------
Detta är en tilläggstjänst till våra IT-supportavtal. Prata med oss om offert.
Användarsupport via telefon och mejl på kontorstid 8–17
Vår IT-support är öppen vardagar klockan 8–17 Era medarbetare kan då ringa eller mejla till oss och få hjälp . I de flesta fall kan fråganlösas på distans. Vid behov hjälper vi er på plats efter överenskommelse.Vi erbjuder prisplaner till en fast kostnad per användare och månad:
- 199 kr 24 månader
- 249 kr 12 månader
- 299 kr obundet avtal
Kontakta oss så berättar vi mer!
------------------
*Särskilda öppettider kan förekomma i samband nationella helgdagar.
Användarsupport för operativsystemet Windows på PC
Vi erbjuder användarsupport för operativsystemet Windows på PC. Kontakta oss med frågor om till exempel uppdateringar, inställningar eller felsökningar.
- Problem med uppdateringar: "Varför fastnar Windows på 0 % när jag försöker installera uppdateringar?"
- Startproblem: "Min dator startar om hela tiden, vad ska jag göra?"
- Drivrutinsproblem: "Min skrivare fungerar inte efter senaste Windows-uppdateringen. Hur löser jag det?"
- Prestandaoptimering: "Hur kan jag snabba upp min dator? Den känns väldigt långsam."
Användarsupport för Microsoft 365
Vi ger användarsupport för Microsoft 365 och programmen som ingår där. Här exempel på vanliga supportfrågor:- Word: "Hur löser jag problem med att dokumentet inte sparas eller hänger sig?"
- Excel: "Formlerna fungerar inte som förväntat. Vad gör jag för fel?"
- PowerPoint: "Mitt bildspel visas inte korrekt under presentationen. Vad kan jag göra?"
- Outlook: "Varför får jag inte mina e-postmeddelanden eller kan inte skicka något?
- Teams: "Min mikrofon fungerar inte under möten. Hur löser jag det?"
- OneDrive: "Hur delar jag filer i OneDrive på rätt sätt?"
Användarsupport för digitala mötesplattformar
Vi ger support för digitala mötesplattformar som Microsoft Teams, Skype och Zoom. Oavsett om det gäller tekniska problem eller hjälp med funktioner, kan ni kontakta vår IT-support.Vanliga supportfrågor vi får och löser:
- Teams: "Varför hör jag inte andra deltagare i mötet, och hur testar jag ljudinställningarna?"
- Skype: "Hur fixar jag problem med kameran när den inte fungerar i samtal?"
- Zoom: "Min skärmdelning fungerar inte. Vad kan orsaka det?"
- Allmänt: "Hur schemalägger jag ett möte och skickar inbjudningar korrekt?", "Jag får uppkopplingsproblem under mötet – vad kan jag göra för att förbättra anslutningen?" och "Vad gör jag om bakgrundsfiltreringen inte fungerar som förväntat?"
Användarsupport för Google Workspace
Vi erbjuder support för Google Workspace (tidigare Business Suite) och de applikationer som ingår där. Vi hjälper er med tekniska problem och att använda verktygen på bästa sätt i er verksamhet.
Exempel på vanliga supportfrågor :
- Gmail: "Varför kommer inte mina e-postmeddelanden fram, och hur åtgärdar jag problem med inkorgen?"
- Google Drive: "Hur delar jag filer eller mappar på ett säkert sätt?"
- Google Docs: "Varför kan jag inte redigera dokument, eller hur återställer jag en tidigare version?"
- Google Sheets: "Hur skapar jag en formel för att automatisera beräkningar?"
- Google Meet: "Vad gör jag om ljudet eller videon inte fungerar under mötet?"
- Kalender: "Hur synkroniserar jag min Google Kalender med andra enheter eller appar?"
Tillval – Användarsupport för andra program och applikationer
Har ni andra program och system som är viktiga i er verksamhet? Vi har en bred teknisk kompetens och kan i de flesta fall ge användarsupport även för dessa. Till exempel: support för mobilapplikationer och surfplattor, databaser och affärssystem.--------------------
Detta är en tilläggstjänst till våra IT-supportavtal. Prata med oss om offert.